مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-03اجتماعي

آماده باش 545 راهدار در اکیپ های زمستانه گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه هم اکنون 545 راهدار در قالب 53 اکیپ زمستانه راهداری در حال آماده باش برای خدمت رسانی به مردم هستند، - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه هم اکنون 545 راهدار در قالب 53 اکیپ زمستانه راهداری در حال آماده باش برای خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: امسال 9000 تن مخلوط شن و نمک خریداری و در محل های مورد نظر دپو شده است و در حال استفاده هستیم.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع بارش های زمستانه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: هم اکنون 545 راهدار در قالب 53 اکیپ راهداری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه راهداران گیلان با استفاده از 351 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک آماده بازگشایی محورهای کوهستانی برای تردد خودروها هستند، گفت: با توجه به عمر بالای ماشین آلات راهداری استان، انتظار داریم از امکانات بخش خصوصی به ویژه در عملیات های برفروبی و بازگشایی محورها استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به فعالیت 31 راهدارخانه در استان شامل 25 راهدارخانه ثابت و شش راهدارخانه سیار، خاطرنشان کرد: امسال 9000 تن مخلوط شن و نمک خریداری و در محل های مورد نظر دپو شده است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 545 راهدار در اکیپ های زمستانه گیلان

آماده باش 545 راهدار در اکیپ های زمستانه گیلان